H.31

































ミ♥ミروزآنـِـــهـ هـــایِ مَــــنミ♥ミ

اگر عشق با ما سریاری نداشت،،،تو به من قول وفاداری بده..

سلام به همگی

ببخشید چند روزی نبودم....درسام سنگینه وقت نمیکنم زیاد هم بیام

دیروز همی اومد....جای همتون خالی خیلی خیلی خوش گذشت

ساعت10رسید اینجا....باهم رفتیم همون جای همیشگی که من خیلی دوس دارم..رفتیم نشستیم زیر یه درخت یکم حرف زدیم..بعد کادوشو بهش دادم(رفته بودم نجاری یه صندوق(اندازش متوسط بود)داده بودم برام درست کنه بعد به سلیقه خودم رنگش زدم و توش حلقه ای که براش گرفته بودم با یه صدف بی نهایت خوشگل که صدای دریا رو خیلی واضح میداد(از جنوب گرفته بودم)رو گذاشتم)....اونم کادومو بهم داد:(یه گردبند بی نهایت خوشگل که خیلی دوسش دارم)بهمش قول دادم هیچوقت از گردنم درش نیارم

خلاصه تا ساعت12اونجا بودیم بعد رفتیم کافی شاپ یه چیزی خوردیم...چون ساعت1کلاس داشتم نهارمم با همایون خوردم...متاسفانه یا خوشبختانه ساعت همایون یه ربع عقب بود بخاطر همین نیم ساعت دیر به کلاسم رسیدم

نمیتونید تصور کنید که چقدر خوش گذشت(راستی بگم که این خاطره سانسور شده و خلاصه بود)

میدونم که تو راه خیلی خسته میشی..میدونم راه زیادی بخاطرمن میای..بابت همه چی ممنون عشقم

همایون خیلی دوست دارم



نظرات شما عزیزان:

ســــــــــــــــاینا
ساعت13:38---29 اسفند 1391
سلام ارغوان !خوبی؟خوشی؟سلامتی؟با درسا چی کار می کنی؟
عیدت مبارک عزیزم!سال خوبی داشته باشی!


ســــــــــــــــاینا
ساعت18:36---22 اسفند 1391
سلام.چطوری؟
کجایی؟چرا نیستی؟
از بیست بهمن پست نذاشتی!اووووووووووه!می دونی یعنی چی؟؟!!زود باش!


رزیتا
ساعت13:05---8 اسفند 1391
سلام ارغوان جونم
الهی برات بمیرم...!


shahin
ساعت3:26---24 بهمن 1391
argavan jan chera dg behem sar nemizani ((
asisam azam narahati!!


shahin
ساعت3:26---24 بهمن 1391
slm argavan jan bazam mese hamishe ali bod asisam

upam ye sar bezan


shahin
ساعت12:23---21 بهمن 1391
slm argavan jan upam asisam
hatman ye sar bezan


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ جمعه 20 بهمن 1391برچسب:,سـاعت 15:8 نويسنده ارغــ♥ـــــوان| |

MiSs-A