H.13

































ミ♥ミروزآنـِـــهـ هـــایِ مَــــنミ♥ミ

اگر عشق با ما سریاری نداشت،،،تو به من قول وفاداری بده..

حتــے اگر
به تختِ سلیمان هم ِببَندے ام 
بِکشــے
بُکشــے
نمــےشود !
ترک کردטּ ات محال است ...

+داریم به ماه رمضان نزدیک میشیم..واااااااااااای توی این گرمـــــــا تحـــمل ادم خیلی کم میشه

 

+به همی گفتم تا آخر ماه رمضان،،نه اس بدیم نه بزنگیم...وای اینم کی تحمل کنهآخـــه اینطوری بهتره هر دومون روزه ایم..(شاید کسی بگه چه ربطی داره،ولی خب هرکی اعتقادات خودشو داره)بیچاره اونم قبول کرد(از بس مظلومه

+شدیدا به یه مسافرت احتیاج دارم..ولی کو وقت؟؟!!

+الانم شارژ ندارم،،هـــــــــــــی روزگـــآر...همی از دیروز4بار زنگیده ولی یا نتونستم جواب بدم یاگوشیم پیشم نبوده که بفهمم داره زنگ میزنه

+این روزا حس آپ دارم...زود به زود آپ می کنم(:



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 24 تير 1391برچسب:,سـاعت 13:41 نويسنده ارغــ♥ـــــوان| |

MiSs-A