H.2

































ミ♥ミروزآنـِـــهـ هـــایِ مَــــنミ♥ミ

اگر عشق با ما سریاری نداشت،،،تو به من قول وفاداری بده..

بذار ببینم دقیقا از کجا بگم؟؟اها

اولش از یه نظر ساده شروع شد بهم گفت وب خوبی دارم و بهش سربزنم،،منم بهش سرزدم و براش نظر گذاشتم...بعد از یه مدت یه کم باهم حرف زدیم(البته تو نت)این حرفامون بیشتر بیشتر شد تا اینکه تو گفتی من یه حسی بهت دارم،گفتی همش دوست دارم باهات حرف بزنم،،خلاصه اینطور پیش رفتیم که شمارمو بهت دادم، بر اثر یه ماجرا ها که مطمئنم خودت هم دوست نداری یادآوری کنم بهم زدیم بعد از یه مدت توی نت حرف میزدیم ولی نه مث قبلخیلی عادی انگار کهچیزی نشده منم که اون خط قبلیم سوخت روز به روز باز حرفامون بیشتر شد تا اینکه یه نفر به اسم دختر برام نظر خصوصی عجیبی گذاشته بود نوشته بود:

از وبت خیلی خوشم اومد ولی از خودت بیشتر من برات نظر گذاشتم پس تو هم لطفا بیا به وبم و برام نظر بذار اگه هم نتونستی به شمارم زنگ بزن تا باهم در ارتباط باشیم!

اون وقت این همه که اسرار کرده بود برام ادرسشو نذاشته بود ولی ایدیشو گذاشته بود خیلی جالب بود ایدیش به اسم یه پسر بود من به همی گفتم که به نظرت این پسره؟؟همی گفت: اره

گفتم خوب شد بهش زنگ نزدم(آخه رابطم با دوستام خوبه گفتم اینم یه دوست دیگه،،دوستامو خیلی دوست دارم) که همیم یعنی خودت دیگه گفتی مگه تو نگفتی گوشی نداری؟؟فکر کرده بودی دروغ بهت گفتم(در واقع دخترخالم خطشو چندروز بهم قرض داده بود)توی نظرت نوشته بودی:

حاضری به یه پسر قریبه زنگ بزنی و ولی ما نه........برو با همون پسره،،من بهش زنگ زدم پسر بود!

خیلی ناراحت شدمدر واقع بهم بر خورد با خودم گفتم ببین چی داره درموردم فکر میکنه؟!

برات توضیح دادمو خداحافظی کردم که تو گفتی:

بخاطر اینه که دوست دارم بهم حق بده..آخ فدای همی خودم بشم

اینجوری شد که از دلم درآوردبعد شماره جدیدمو بهش دادم چون چشمام درد گرفته بود گفتم بهت اس میدم فعلا برم!رفتم رو تختم دراز شدمو اس دادم،کلی حرفیدیم،،یادته؟؟



نظرات شما عزیزان:

الهه
ساعت19:54---19 شهريور 1391
سلام رفیق!تو نت می شه همدیگرو دید؟جالبه ما که بچه مثبتیم تهش همون قضیه که خودت می دونی بود X:
منم دیگه کلا نثبت بهش احساسم فروکش کرده ولی اگه بخواد شاید بتونه دلمو دوباره به دست بیاره البته اگه دوباره ترسو بازی نخواد در بیاره راستی آبروم رفت ای نظر های منو پاک کن


masoudb4 
ساعت10:21---2 خرداد 1391
music weblogetam qashange yadam raft begam پاسخ:مـــــــــرسی

masoudb4
ساعت10:21---2 خرداد 1391
music weblogetam qashange yadam raft begam پاسخ:مـــــــــــــرسی

ممل
ساعت17:40---1 خرداد 1391

سلام راه اندازی وبلاگتو بهتون تبریک میگم.واستون آرزوی موفقیت میکنم.

پاسخ:مــــــــرسی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:,سـاعت 13:14 نويسنده ارغــ♥ـــــوان| |

MiSs-A