H.22

































ミ♥ミروزآنـِـــهـ هـــایِ مَــــنミ♥ミ

اگر عشق با ما سریاری نداشت،،،تو به من قول وفاداری بده..

" بند بند وجودمــــ ـــ ـ ..

بـه بند بند وجود تــو بستــه استـــــ ــــ ـ

با این همه بنــد

چه قـــــ ـــ ـدر از هم دوریـــــــ ــــ ـم" ..

4wulwtgq7qpf5i2k9xfu.jpg

 

+ســلام

بچه واقعا ببخشیدچند روز که مسافرت بودم،،بعدشم لوکس بلاگ برام باز نمیشد...

خداروشکردیگه از دعوا خبری نیست

رابطمون صمیمی باز مثل قبل شدهحتی بهتر هم شده

دیروز یهو بهم گفت فردا میام پیشت....من به این صورت بودچندبار و پیامشو خوندم

بهش اس دادم گفتم چه غیرمنتظره،،گفت حالا معلوم نیست فردا صبح خبرشو بهت میدم

وای از همون موقع استرس گرفتم نمیدونم چرا

ولی تو این مدت خیلی خوش گذشت:اون طرح55+5همراه اول بود تو ماه رمضان....همی گفت من کاری میکنم که کسی که این طرحو ریخته خودش بگه غلط کردم

توی اون چندروزی که مسافرت بودم همی چندبار زنگ زد هربار هم 55دقیقه حرف زدیم

اصلادیگه حرفم نمیومد

وای اصلا اماده نیستم اگه بیاد کلی استرس میگیرم،،البته استرس هم الان دارم

درضمن بچه ها لوکس بلاگ برام خیلی سخت باز میشه،،اگه دیر میام وبتون ناراحت نشید



نظرات شما عزیزان:

homayoun
ساعت11:50---8 شهريور 1391

خیلی دوست دارم پاسخ:منم همینطورعشقم


شاهزاده سیاه
ساعت15:15---7 شهريور 1391
آخی!چی شد بالاخره؟!اومد ؟
اینقدر استرس نداشته باش بابا بیخیال!!

+آپم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ شنبه 4 شهريور 1391برچسب:,سـاعت 9:50 نويسنده ارغــ♥ـــــوان| |

MiSs-A