H.25

































ミ♥ミروزآنـِـــهـ هـــایِ مَــــنミ♥ミ

اگر عشق با ما سریاری نداشت،،،تو به من قول وفاداری بده..

دارم فـکر مـےکنـم چـقدر خـوبــ مـےشـد
نـزدیکــ صورتـم نـفس مـےکشــیدے
مـےدانـــے؟
مـטּ رکــ تر از آنـم کــہ نبوسمـتــ

+ســلووووم به همگی

 

چندروز پیش پسرخالم رضا بهم گفت دیگه به چشم خواهر منو میبینه و به چشم برادر بهش نگاه کنم،،خیلی خوش حال شدم ...به همی هم گفتم اونم گفت خوبه

قضیه همایونو به رضا گفتمبهش گفتم:هنوز با هم دوستیم،،با اون حرفایی که اون دف تو بهش زدی حرف بهم زدن هم حتی نزد،گفتم انقدر که مبینا تو رو دوس داره منم همایونو دوست دارم.....گفت بابا دمش گرم که اینجوری دلتو برده....یکم دیگه هم حرف زدیم با همی هم رضا حرف زده بود......ولی متسفانه ابشون تو یه جوب نرفتبه هردوشون گفتم دیگه حق ندارید باهم حرف بزنید..به رضا گفتم شماره همایونو حذف کنه بهشم اس نده

قرار شد برم تهران اونم با رضااولش که شنیدمموندم چجوری به همی بگمبهش گفتم....گفت:بارضا نه،حق نداری بریگفتم آخه چرا؟؟گفت:خوشم از رضا نمیاد....با کلی حرف و قول که همش با همی حرف بزنم و با رضا گرم نگیرم راضیش کردمولی گفت:فقط بخاطر این اجازه دادم که بری یه اب و هوایی عوض کنی وگرنه نمیذاشتم بری

دیشب به همایون گفتم:

تمام تو سَــهـم مــَــنــِـهـ

بچه ها چند روز نیستیم وقتی اومدم جوابتونو میدم

خداحافظ همگی



نظرات شما عزیزان:

پرستو
ساعت16:21---23 آبان 1391

(●̮̮̃•̃)

/█\

.Π.

هی سلام.چطوری؟من آپم.نمیای یه سر بزنی؟


دخی بندردریا
ساعت20:22---16 آبان 1391
سلام عزیزم وب جالبی داری واقعا قشنگه دستت دردنکنه دوس داشتی به منم یه سربزن

morteza
ساعت17:05---22 مهر 1391
سلام دوست من اگه مایل هستی کنار ساخت وبلاگت .و از طریق وبلاگت پولی گیرت بیاد بهتره از لینک زیر ثبت نام کنی.ماهانه حدود30هزار تومانی گیرت میاد
فقط با چند تا کلیک و ثبت نام کنی
من حدود 90 هزار تومان ماهانه در میارم .

http://persianhit.ir/?section=user&action=register&t=pub &fer=20540


ساعت11:16---14 مهر 1391
سلام!کجایی؟برنگشتی هنوز؟
هروقت برگشتی بیا پیشم!
خوش بگذره!
تا بعد! ســـــلام...چطوری؟؟؟ چرا عزیزم برگشتم ولی وقت نکردم بیام نت:( مرسی که بهم سر میزنی:X مگه این معلما امون میدن به ادم...سریع امتحان و درس:S


پریسا
ساعت16:52---29 شهريور 1391
http://www.lizak.loxblog.com/

پریسا
ساعت20:38---25 شهريور 1391
سلام عزیزم شما لینک شدی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 19 شهريور 1391برچسب:,سـاعت 10:24 نويسنده ارغــ♥ـــــوان| |

MiSs-A