H.27

































ミ♥ミروزآنـِـــهـ هـــایِ مَــــنミ♥ミ

اگر عشق با ما سریاری نداشت،،،تو به من قول وفاداری بده..

کل دنیا را هم که داشته باشی..،

باز هم دلت میخواهد..،بعضی وقتا

فقط بعضی وقتا

اصلا برای یک لحظه هم که شده،،همه ی دنیای یک نفر باشی..!

 

 

 

 

 +سلام به همگی

ببخشید بچه ها یه چند روزی سرم شلوغ بود..البته الانم درس دارم ولی حسش بود بیام بنویسم;)

همی که الان تو راهه...رفته بود مسافرت اونم تنهایی:D انقدر حرص میخورم که نگو:( چون منم دلم میخواد برم اما نمیشه:(

منکه راضی نبودم بره..بهش گفتم نرو برگشته میگه پس چرا تو رفتی تهران؟؟منم کهگفتم من فرق داشتم

حالا خوبه من با بدبختی راضیش کردم که راضی بشه برم تهرانخلاصه منکه از پسش برنیومدمرفتش

جالبتر اینجا که تو این مدتی که مسافرت بود...جواب پیامای منو نیم ساعت یه بار میدادمنم انقدر بدم میاد دیر ج میده که نگوخلاصه دیدم که انقدر دیر ج میده با خودم گفتم منم بهش اس نمیدم

گفتم بای کنیم تا وقتی که برمیگرده خیلی بهتره تا هم من اذیت بشم هم اون(البته اون که اذیت نمیشد) بهش گفتم:بهتره تا وقتی برمیگردی بای کنیم....برگشته میگه:نمیدونم....یعنی منحداقل اولش بگو نه..اصلا به اون ذهنت نرسید ناراحت شدم که اینو گفتم(شایدم رسید برات مهم نبود)

ولی اینو بگم:همــــــــــــآیـــــون تـــــــــهـ ضـــد حـــــــآلی

ایییییییییییییییییییییییییییییششششششششششش

من حتی وقتایی که سرم شلوغه باز به فکرتم و محاله جوابتو ندم اما تو.........

بگذریم.

بچه ها لطفا حرف از درک کردن نزنید کهدرک کردن تا یه جایی ولی نه همیشه.....!

 دیشب همی بهم گفت:میخواد پنجشنبه بیاد پیشم،،شــوکه شدم زیااااد...بهش گفتم همین پنجشنبه؟؟؟گفت:اره...گفت چیه دوس نداری؟؟گفتم:چرا دوس نداشته باشم ولی یکم شوکه شدم....میاد با یه لحنی میگه:گفتم شــــآید شـــآید......میمیری انقدر ضد حال نزنی عزیزم؟؟

همی اینو خوندی نیای درموردش باهام حرف بزنی هااا.....(در این یه مورد پسر خوبیه راحت میگذره برعکس من)

پس فعلا بابای تا پنجشنبه ببینم چی میشه

 



نظرات شما عزیزان:

پریسا
ساعت14:48---14 آبان 1391
سلام، خوبین؟ من آپم خوشحال میشم بهم سر بزنید دوستــــــــــــــــــــــــــ ــــم

sahar
ساعت1:12---14 آبان 1391
salam kheili bi marefati arghavan
salam man upam va montazeretam


نیلوفر
ساعت17:32---10 آبان 1391
$$$$$_______________________________$$$$$

__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*

___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*

____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$

____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$

____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$

____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$

______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****

__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,

_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,

____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$

___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,

_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,

*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*

______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,

____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,

,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,

*.°

? آپم

...°....O آپم

.......°o O ° O آپم

.................° آپم

.............. ° آپم

............. O آپم

.............o....o°o آپم

.................O....° آپم

............o°°O.....o آپم

...........O..........O آپم

............° o o o O آپم

......................? آپم

...................? آپم

...............? آپم

...........? آپم

........? آپم

....? آپم

.? آپم

*?´¨)

¸.-´¸.-?´¨) ¸.-?¨)

______________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:,سـاعت 11:40 نويسنده ارغــ♥ـــــوان| |

MiSs-A