H.28

































ミ♥ミروزآنـِـــهـ هـــایِ مَــــنミ♥ミ

اگر عشق با ما سریاری نداشت،،،تو به من قول وفاداری بده..

 

ببـــیــــــن

این اسمش دلــــــه !

اگر قرار بــــــود بفهمه که فاصله یعنی چــــــــی

اگر قرار بــــــود بفهمــــه که نمیشــــه …

میشد مغــــــــز !

دلـــــه ..

                                                 نمی فهمــــــه … !                                                                            خواستم اطلاع بدم.. . .        

 

             

سلام

خوبید؟؟؟

واقعا ببخشید چند روزی نبودم

اون پنجشنبه نیومد ولی پنجشنبه هفته قبل اومدجاتون خالی خیلی خوش گذشت

با همی که صحبت کردم کلا قرار شد خاطره این قرارمونو ننویسم چه عمومی چه تو خصوصی(الان همه ذهنا منحرف شده)

قرار شد فقط جمعه ها حرف بزنیم....اینجوری برای منو خودش بهتره

برای من که سخته ولی اونو نمیدونم

دوستم امروز داشت باهام حرف میزد میگفت:تو پسرا رو نمیشناسی.راحت از دخترا خسته میشن ممکنه اونم ازت خسته شده باشه(نمیدونم شاید راست بگه من از دل همایون خبر ندارم)میگفت اون هیچ مسئولیتی در قبال دوس داشتن تو نداره......

کلا نزدیک بود بندازم گریهاینا رو گفتم چون بدجور تو دلم سنگینی میکرد

توجه: بچه ها امکان داره ادرس وبو عوض کنم و به همی ندمش چون حرفامو که میزنم شاید ناراحت بشه

بعدا نوشته شده:واای چقدر سخته...تورو نمیدونم همی ولی دلم که برات خیلی تنگ شده......کاش زودتر جمعه دیگه بیاد بتونم باهات حرف بزنم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

شاهزاده سیاه
ساعت14:53---4 آذر 1391
سلام.چطوری؟
ببین من واقعا در زمینه پسرا تجربه ای ندارم.بعضی هاشون زود خسته می شن!
بعضی هاشون هم...بعضی های دیگه رو نمیدونم!
شوخی کردم.به هرحال امیدوارم که واقعا دوستت داشته باشه!
هیچوقت هم ازت خسته نشه!
به نظر من که دوستت داره!


پریسا
ساعت15:49---26 آبان 1391
یه پست ویژه ی محرم
تشریف بیارید و نظرتون رو راجع به این پست بگید
منتظرتونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:,سـاعت 12:23 نويسنده ارغــ♥ـــــوان| |

MiSs-A