H.4

































ミ♥ミروزآنـِـــهـ هـــایِ مَــــنミ♥ミ

اگر عشق با ما سریاری نداشت،،،تو به من قول وفاداری بده..

هرچی به تابستون نزدیکتر میشیم استرسم بیشتر میشه آخه قراره هُمی تابستون بیاد پیشم

حتما با خودتون میگید اینکه ناراحتی و استرس نداره..ولی داره،، از یه طرف میخواد از اصفهان پاشه بیاد امیدوارم سلامت برسه، بعدش نمیدونم چطوری میخواد بیاد آخه تا حالا نیومده شهرمون......!

اومد چی بهش بگم؟؟امیدوارم وقتی دیدمش استرسم شدید نشه........(نه اینکه من بچه خوبیم تا حالا سرقرار نرفتم)

دیشب زده بود سرم که گوشیمو خاموش کنم بهش اس دادم گفتم میخوام چیکار کنم،اس داده میگه:میخوای دق کنم؟؟ بهش گفتم نه همینجوری زد به سرم خاموش کنم،دوباره اس داده میگه:دوسم نداری؟؟ اخه پسرخوب چه ربطی داره کله خرابم دیگه ولی خب بعدش پشیمون شدم گفت:بیا در مورد یه چیز دیگه حرف بزنیم!ولی متاسفانه شارژم داشت تموم میشد باید بای بای میکردیم

یه خبر:بالاخره دیشب ساعت11 خوابیدمآخه هرشب 1،2شایدم بیشتر بیدار میموندم!

الانم قرار بود بیاد نت بحرفیم ولی وصل نمیشه به نت سیستمش

فعلابابای



نظرات شما عزیزان:

عاطفه
ساعت22:24---26 خرداد 1391
شما لینک شدید دوست عزیز
به وبلاگ منم سر بزنید و لینکم کنید


مهسا
ساعت11:49---9 خرداد 1391

میسی بابت سر زدنت لینکت کردم

پاسخ:مــــــــــــــــرسی عزیزم،،ولی آدرست اشتباهه



اکبرهراتی 
ساعت8:05---3 خرداد 1391

سلامصبح بخیر

پاسخ:صبح شما هم بخیر



hamid
ساعت12:44---2 خرداد 1391
سلام ممنون به وبم سرزدین وبلاگ شماهم خیلی جالبه مخصوصا قالب قشنگش

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 2 خرداد 1391برچسب:,سـاعت 9:19 نويسنده ارغــ♥ـــــوان| |

MiSs-A