H.6

































ミ♥ミروزآنـِـــهـ هـــایِ مَــــنミ♥ミ

اگر عشق با ما سریاری نداشت،،،تو به من قول وفاداری بده..

قرار شد همی تیر بیاد پیشم،،پسر دیوونه رفته یه ساعت هفتاد هزار تومنی برام گرفته،،خوبه حالا بهش گفتم نگیر اونم گفت:باشه یه چیز دیگه میگیرم.....اما دیروز زنگ زد حرف زدیم گفت:ساعته رو خریده بهش گفتم من قبول نمیکنم برو پسش بده! تا ببینم میره پسش بده یا نه؟؟!! به نظرتون ازش بگیرمش؟؟ خودم که میگم نگیرمش  تا ببینم چی میشه!!!دیروز که زنگ زد کلی خندیدیم.

امیدوارم از کادویی که میگیرم واسش خوشش بیادتیر هم عروسی پسرخالمه حسابی سرمون شلوغه،،آخه توی این سال فقط همین عروسی رو داریم بقیه هم قصد عروسی کردن ندارن یعنی درکل عروسی کم داریم....همی میگه عروسی زیاد دارن گفتم:عروسی دوس دارم بیا منم ببر...گفت:اگه بیای میبرمت ولی هر کی گفت این کیه باید بگم نامزدمه،،فکرشو بکنید بره به مامانش بگه این نامزدمهگفتم مامانت همون جا میزنه تو سرت گفت: اتفاقا نه اگه بهش بگم با توام و تو رو دوست دارم خوش حال میشه!



نظرات شما عزیزان:

کنکوری
ساعت19:45---16 خرداد 1391
سلام دوست گرامی
وبلاگ زیبا و در عین حال جالبی دارید
خوشحال میشیم که با شما تبادل لینک داشته باشیم
در صورت تمایل لطفا مارا با نام "کنکوری" لینک کنید و به ما خبر بدهید که شما را با چه نامی لینک کنیم
پیشاپپش از همکاریتان خوشحالیم
به امید روزهای خوب
کنکوری


mina
ساعت17:35---14 خرداد 1391
سلام دوست خوبم ممنونم از حضور گرمت خوشحال شدم بازم بيا پيشم آپ كردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ یک شنبه 7 خرداد 1391برچسب:,سـاعت 18:10 نويسنده ارغــ♥ـــــوان| |

MiSs-A