H.7

































ミ♥ミروزآنـِـــهـ هـــایِ مَــــنミ♥ミ

اگر عشق با ما سریاری نداشت،،،تو به من قول وفاداری بده..

ســـــــــــلام

بچه ها یه احساس بدی دارم،،نمیدونم چرا؟! چندروز پیش زده بود سرم با همی بهم بزنم(البته هنوزم تو فکرشم) اصلا نمیدونم چم شده! حوصله هیچکسو ندارم حتی خودم!

همایون خیلی پسر خوبیه،،من به دردش نمیخورم لیاقت بهتر از منو داره!

فعلا نمیدونم چیکار کنم،دوستام میگن خوب فکر کن ولی فکرم به جایی نمیرسه.........اگه خواستم با همایون بهم بزنم امیدوارم ناراحت نشه.......وای منی که برای همی میمیرم حالا یهو نمیدونم چم شده؟!

خیلی دوسش دارم......شارژ هم گوشیم نداره بهش اس بدم البته اینجوری بهتره وقتی باهام حرف میزنه از فکر همه چیز میام بیرون،اصلا اونموقع نمیتونم فکر کنم،،،حالا که شارژ ندارم یه کم فکر میکنم.....

خیلی دو دلم نمیدونم چیکار کنم؟آخه چم شده؟؟اصلا چرا زده به سرم با همی بهم بزنم؟؟

چه بلایی داره سرم میاد؟؟

دیشب داشتم فکر میکردم که به احساسم توجه نکنم،،قید احساسمو بزنم،،داشتم فکر میکردم یه دختر بی احساس بشم!

ولی خب اونموقع چطوری خوب زندگی کنم؟؟؟اصلا اونموقع چیکار کنم؟؟؟

وااااااااااااااااااااااااای،،اصلا این روزا حــــــــــــــــــــــــال درستــــــــــــو حســـــــــــــــــــابی ندارم 



نظرات شما عزیزان:

مسلم
ساعت22:30---12 خرداد 1391
سلام
ممون بهم سر زدی ونظر گذاشتی تو هم وب خوبی داری .راستی چقدر خاطره ...
خوبه ادامه بده ...


مهسا
ساعت20:15---12 خرداد 1391
بدو بیا
پاسخ:پس ادرست کو؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ پنج شنبه 11 خرداد 1391برچسب:,سـاعت 23:3 نويسنده ارغــ♥ـــــوان| |

MiSs-A